COVID-19


Dragi oaspeți,colegi si parteneri

Având în vedere, recentul focar epidemiologic, dorim să va aducem la cunostinta modul în care noi, ca si companie, am implementat toate masurile pentru prevenirea infectiei cu noul virus COVID-19 (coronavirus).

Monitorizăm toate reglementările de sănătate și securitate emise de catre Administrația Locală și Directia de Sanatate Publica si am respectat toate prevederile legale, inchizand toate locatiile noastre fizice, mentinand doar serviciile de livrare la domiciuliu, in conformitate cu noile reglementari. Siguranta si sanatatea clientilor, cat și a echipei noastre, sunt prioritatea noastră, și pe aceasta cale, vrem sa va asiguram ca respectam cu strictete masurile de igienă impuse, luând în același timp acțiuni preventive conform situatiilor actuale. Dacă aveți întrebări , nu ezitați să ne contactați la adresa nepasa@brunchies.ro și vă vom răspunde cât mai repede.

Rămâi sănătos și în siguranță!

#stayhome

 

General Manager

Puia Andreea 

 

 


Întrebări frecvente 

 


Actualizat: 20 martie 2020


Care dintre magazinele dvs. sunt închise?


Urmărim îndeaproape și acționăm conform recomandărilor și recomandărilor administrațiilor locale. Unele magazine sunt închise complet, în timp ce alte magazine oferă ridicare și livrare fără contact.


‍#De ce toate localurile dvs. nu sunt încă închise?


Atâta timp cât este posibil să o facem într-o manieră sigură și conformă, vom continua să servim produsele noastre sănătoase comunității locale.


#Care sunt orele dvs. de deschidere?


Acestea variază , în funcție de directivele locale privind sănătatea. Întrucât acestea s-ar putea schimba de la o zi la alta, vă sugerăm să consultați aici informațiile cele mai actuale.


#Ce faci pentru a minimiza riscul de răspândire de COVID-19 în magazinele tale?


Facem multe pentru a instrui și educa personalul nostru pentru a fi complet echipat pentru a gestiona producția de alimente într-un mod sigur și igienic și am intensificat în continuare procedurile deja riguroase de siguranță a alimentelor în acest moment critic. Mai mult, am introdus pick-up contactless și am limitat numărul de persoane permise în magazin la un moment dat. Semnalizarea în toate magazinele îndeamnă clienții să respecte distanța socială și să petreacă cât mai puțin timp în magazin.


#Ce se întâmplă dacă un membru al personalului este diagnosticat cu COVID-19?


Într-un astfel de caz, membrul personalului este trimis acasă și pus în carantină timp de 14 zile, împreună cu restul echipei din magazin și cu toți ceilalți din companie, membrul personalului a fost în contact cu ultimele 7 zile. Toate produsele alimentare din magazin vor fi eliminate și întreaga locație complet igienizată.


Localul Trattorian este închis, ce fac ?!


Ne-am asociat cu servicii de livrare . Consultați serviciul de livrare locale pentru a vedea dacă livrează Trattorian Brunchies la ușa dvs. - puteți găsi aici o imagine de ansamblu a partenerilor noștri de servicii de livrare.


#Ce se întâmplă dacă întrebarea mea nu a fost răspunsă mai sus?


Nu ezitați să ne contactați la nepasa@brunchies.ro și  vom reveni cât mai repede!

  • Twitter
  • Facebook - Grey Circle
  • TripAdvisor - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

©2019 by Universul Horeca